{"id":710,"date":"2021-07-25T12:20:40","date_gmt":"2021-07-25T12:20:40","guid":{"rendered":"https:\/\/nhdc.no\/?page_id=710"},"modified":"2021-09-02T12:27:58","modified_gmt":"2021-09-02T12:27:58","slug":"remote-hands-tjenester","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/nhdc.no\/nb\/remote-hands-tjenester\/","title":{"rendered":"Remote-hands tjenester"},"content":{"rendered":"\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t

Remote hands<\/h1>\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Vi hjelper deg<\/h2>

Vi tilbyr praktisk og teknisk kompetanse i de tilfeller man mangler egne ressurser for \u00e5 gjennomf\u00f8re oppgaver i datasenteret. De aller fleste oppgaver kan settes bort og kan inng\u00e5 som en del av SLA.
Vi erfarer at kundens egne resurser med fordel kan benytte tid p\u00e5 andre prioriterte oppgaver.<\/p>

Varemottak<\/h3>

Varer tas imot og kunde varsles om mottak. Varene kontrolleres for skader og avvik registreres og meldes.<\/p>

Plassering<\/h3>

Varer plasseres p\u00e5 angitt plass, p\u00e5 mellomlager eller direkte i datasenteret<\/p>

Utpakking<\/h3>

Varer pakkes ut og emballasje leveres til gjenvinning<\/p>

Innmontering i rack<\/h3>

Det kan avtales at hw installeres i rackene p\u00e5 avtalte rack-plasser og at enheter kables med avtalt patching<\/p>

Merking<\/h3>

Dersom det er \u00f8nskelig med merking av utstyr og kabling, gjennomf\u00f8res det i et avtalt system<\/p>

Oppstart av utstyr<\/h3>

Utstyr kan startes opp iht. kundespesifikasjon, dette vil ikke inkludere applikasjonsdrift, men fysisk igangsetting og at kunden deretter overtar den praktiske, daglige driften.<\/p>

Kabling av str\u00f8m og nettverk<\/h3>

PDUer monteres og nettverk kables fra de respektive meet-me-rooms, mellom kommunikasjonsrack og driftsl\u00f8sningene.<\/p>

Oppgradering av utstyr<\/h3>

Innmontering av minne og disker, erstatning av defekte enheter.<\/p>

Bistand med avhending av utrangert utstyr<\/h3>

Fortrinnsvis til gjenbruk som en del av den sirkul\u00e6re \u00f8konomi. Dernest til forsvarlig gjenvinning, dersom l\u00f8sningen er \u00f8delagt eller av annen \u00e5rsak er ubrukelig.<\/p>

Termofotografering<\/h3>

Tidvis kan det v\u00e6re ekstraordin\u00e6re behov for \u00e5 avsjekke varmeproblematikk, i disse tilfeller bil vi bl.a. benytte termofotografering.<\/p>

Datadestruksjon<\/h3>

Dersom kunde \u00f8nsker bistand med destruksjon av data, bist\u00e5r vi det med anerkjente og forskriftsmessige metodikker, noe som ogs\u00e5 vil inng\u00e5 i SLA mellom partene.<\/p>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t

\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t

Kontakt oss for mer informasjon<\/h2>\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/section>\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\n\n\t\t\t\n\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t
\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t